Nog 3 dagen....... - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Tineke Knaap - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen....... - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Tineke Knaap - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen.......

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

06 Augustus 2015 | Nederland, Bleiswijk

......En dan vertrek ik naar Porto.
In 2012 heb ik mijn droom waargemaakt om van SJ pied de Port naar Santiago te lopen en het is een soort virus waarmee je dan wordt besmet . Dus ik ga nog een keer met de rugzak op pad;
Van Porto naar Santiago, 250km.
De voorbereidingstijd was aanmerkelijk korter; in ongeveer 5 weken heb ik toch aardig wat kilometers versleten.
Grote afwezige was deze keer Noa; nu 11 1/2, dus de afstanden waren voor haar te lang.
Joop, die schat, heeft ook af en toe wat frustraties van mij over zich heen gehad, als de spanning of twijfel even teveel werd.
Maar na vanmiddag nog een rondje, met mijn oude op de valreep verzoolde schoenen, gelopen te hebben, voelt het goed nu.
Maandag vlieg ik naar Porto. Het eerste bed is geboekt en daarna gaan we het zien....
Ik ben gewoon een beetje een late backpacker, zal ik maar zeggen

  • 06 Augustus 2015 - 18:57

    A.wooning:

    hoi tineke, het gaat nu opschieten, ben je er al helemaal klaar voor? ik wens je heel veel succes en plezier toe met je wandeltocht, lieve groetjes van anneke

  • 06 Augustus 2015 - 19:54

    Mieke:

    Hoi Tineke,
    Heel veel succes en plezier; ik ben weer benieuwd naar je reisverhalen!
    groetjes Mieke

  • 06 Augustus 2015 - 20:54

    Irma:

    Bikkel
    Je gaat het toch maar weer doen in je uppie.
    Ik heb er bewondering voor,echt.
    Ik wens je een goede tocht en hoop dat ook deze tweede droom je rijker maakt.
    Liefs
    Irma

  • 06 Augustus 2015 - 21:18

    Rick:

    Hee Tineke, knap van je hoor!
    We gaan je 'stalken' hoor!
    Heel veel succes toegewenst en natuurlijk heel veel plezier!

  • 06 Augustus 2015 - 21:59

    Hedy En Aad:

    Hoi Tineke
    veel succes bij deze tocht , we houden je in de gaten :-)

  • 06 Augustus 2015 - 23:02

    Thea:

    Lieve Tineke,
    Zo graag willen vertrekken en toch weer zo spannend, het virus herken ik maar al te goed;)
    Eenmaal verslaafd aan de Camino, laat het vrije gevoel je nooit meer los.
    Nu nog even spanning en twijfel, eenmaal onderweg is het over.
    Jij gaat weer volop genieten van het lopen, de natuur en de ontmoetingen.
    Fijn om weer mee te mogen reizen via je blog.
    Goede en behouden reis gewenst.
    Liefs Thea


  • 07 Augustus 2015 - 13:15

    Nico:

    Dag Tineke.
    Wat mooi dat je weer op pad gaat. Ik wens je een goede tocht en zal regelmatig je verslag lezen. Ik herken je uitspraak over het camino virus. Sinds 2012 heb ik in 2013 de Portugese route gelopen, een jaar daarna een deel van de Frances route en ben nu net terug van de camino del Norte. En het verlangen blijft.
    Nogmaals veel plezier en contemplatie en misschien tot ziens wie weet waar.
    Hartelijke groet,
    Nico

  • 07 Augustus 2015 - 14:28

    Lya Vd Bosch:

    Hallo Tineke

    Wij wensen je een hele mooie tocht.
    En over dat virus: We hebben je gewaarschuwd....
    Een goede reis naar Porto en we vinden het erg leuk dat we je weer kunnen volgen.
    Doe je voorzichtig met je elektronische spullen?

    Groeten Aad en Lya

  • 09 Augustus 2015 - 16:38

    Leny:

    Tineke, ook deze keer wens ik je heel veel wandelplezier en bijzondere ontmoetingen onderweg.
    Ik kijk al uit naat je eerste verslag.
    Groetjes

  • 09 Augustus 2015 - 16:54

    Klaas En Renske:

    Hai Tineke, we hebben je al een dikke knuffel gegeven maar we willen je via deze blog nogmaals een hele goede reis toewensen, geniet er weer van en we volgen je via je berichten. Super hoor!!!
    Liefs Renske en Klaas

  • 09 Augustus 2015 - 22:15

    Eline:

    GOOOOOOOODLUCK TINEKE!!!!!

  • 09 Augustus 2015 - 23:52

    Ingrid En Ben:

    Tineke,
    Geniet ervan bikkel. Je hebt er hard voor getraind, dus het gaat lukken.
    We zullen je verslagen lezen.
    Veel plezier. Op naar Santiago.

  • 10 Augustus 2015 - 10:38

    Mart En Nel:

    Lieve Tineke.
    Vandaag gaat je reis beginnen en veel plezier en succes gewenst.
    We kijken uit naar je verslagen!
    Liefs Mart en Nel

  • 10 Augustus 2015 - 17:08

    Joke:

    Hoi Tineke,

    Heel veel successsssssssss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Moeder van 2 zonen en schoonkinderen en oma van 6 kleinkinderen, waarvan 1 kleinDochter! In 2012 de Camino Francès gelopen; 2015 Porto naar Santiago en 2018 Santiago aan het Wad van Hasselt (Ov in Ned) naar St. Jacobiparochie in Friesland. In 2021, coronatijd, de Walk of Wisdom gelopen in het Land van Maas en Waal.

Actief sinds 13 Maart 2012
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 53340

Voorgaande reizen:

23 Mei 2023 - 14 Juni 2023

Camino Porto-Santiago kustroute 2023 en Espiritual

15 Juli 2018 - 25 Juli 2018

Santiago aan het Wad juli2018

10 Augustus 2015 - 28 Augustus 2015

Porto-Santiago 2015

09 Mei 2012 - 16 Juni 2012

Op weg naar Santiago de Compostela.

Landen bezocht: