vervolg Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Tineke Knaap - WaarBenJij.nu vervolg Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Tineke Knaap - WaarBenJij.nu

vervolg Pamplona

Door: TinekeSantiago

Blijf op de hoogte en volg Tineke

12 Mei 2012 | Spanje, Pamplona

(blijft een beetje moeilijk dat internet! in Spanje)
Nadat we de refuge hadden besproken nog even de stad Pamplona ingegaan....het afscheid zit nu echt dichtbij te komen..
Het was een drukte van jewelste, curiosamarkt, bandjes op straat; beetje tapas gegeten met ons 3-en en terug naar de refugio.
De taxi zou om 14.15 voor staan.
Afscheid nemen van mijn geweldige zonen die deze 4 dagen met mij meegelopen zijn, me gesteund hebben en ook een klein beetje pelgrim zijn geweest.
Natuurlijk komen de tranen; tranen van trots en ontroering. Marcel en Robert dikke kus voor jullie lieve vrouwen en voor Loek en Niels.
Ik heb van en met jullie genoten en ga nu alleen verder....ik heb er vertrouwen in.

(zal proberen nog foto´s te plaatsen)
En dank voor jullie lieve, leuke reakties.

• 12 Mei 2012 - 16:01

Rogier En Manon:

Mooie tocht zo te lezen!!! Geniet ervan! Groeten Rogier en Manon

• 12 Mei 2012 - 16:06

Mariska:

Ha Tineke,
    Ik vind het leuk om je verhalen te lezen.
    Heel veel succes nog!
    X Mariska

Ps:leuke foto's! Die roze bh heb je zeker wel uit de Free shop meegenomen? :) haha

• 12 Mei 2012 - 16:29

Ed:

He Tineke, aardig de gang in! Klinkt goed; hoor maandag het verhaal wel van Marcel.
    Kom net een beetje gedesilloniseerd terug van S.B.. Vandaag de kampioenswedstrijd en je raad het al,tot de 92e min voor met 1-0 en ja in de laatste min 1-1. Weg kampioenschap, weg feest, lekker nacompetitie, maar ja, de bal is rond en het leven gaat gewoon door; zoals gewoonlijk. Jij moet nu allleen verder; eigenlijk ben je nooit alleen maar je moet het wel doen. Pluk de dag en ervaar het; veel succes. Groet van je broertje.

• 12 Mei 2012 - 16:31

Ed:

beetje snel getypt; lekker foutje gedesillu.... ha ha.

• 12 Mei 2012 - 16:42

Ingrid En Joke :

Leuk om het allemaal te lezen en ik vind je zonen kanjers toen ingrid en ik het zaten te lezen moesten we natuurlijk alweer janken. Geniet ervan en we zijn trots op je en een klein beetje jaloers. Ook de groeten van uit de keuken van Ben.
    Groeten Ingrid en Joke.

• 12 Mei 2012 - 17:33

Marëlle:

Ha Tineke, wat ontzettend leuk om te lezen hoe het jullie vergaat!! Geweldig!! Ook om dit samen met je zoons te beleven!! Geniet ervan!! Liefs,
    Mariëlle

• 12 Mei 2012 - 17:51

Hanneke:

Hi tinus, Pluim voor de mannen. nu weer alleen op pad. Zal even vreemd zijn. Heel veel succes. Je verhalen zijn leuk en boeiend. Zet m op.

• 12 Mei 2012 - 18:33

Renate:

Hoi Tineke,

Heb je m'n SMS nog gezien.
    Zal wel even wennen zijn zonder Marcel en Robert, maar zo te lezen zijn ook de eerste contacten al gelegd.
    kreeg om 18:44 een sms van Marcel dat alles volgens schema verliep en dat ze nog even bij de MAC zaten te eten.
    Dus dat is fijn.
    Heb skype regelmatig aanstaan, zie wel wanneer het "lukt" om je ook live zo nu en dan te spreken.

succes met alles.

groetjes, Renate

• 12 Mei 2012 - 19:44

Hoi Tineke

Geweldig om je verslagen te lezen.Alles komt weer boven.Ik heb het schema van vorig jaar bij de hand dus ik volg je op de voet!
    En nu alleen verder,alhoewel alleen...
    Buen camino en veel lieve groeten,
    Lya

• 12 Mei 2012 - 19:45

Hoi Tineke

En nu alleen verder,alhoewel alleen...
    Buen camino en veel lieve groeten,
    Lya

• 12 Mei 2012 - 19:47

Lya:

Ik zie net dat ik maar 1 maal op reactie plaatsen moet drukken en niet 2 maal.

• 12 Mei 2012 - 20:01

Klaas En Renske:

Hai Tineke,
    Super je verslagen en foto,s we genieten er van. Leuk dat we je zo op de voet kunnen volgen.
    Leuk dat de jongens je zo op weg hebben vergezeld maar verder alleen zal ook zeker lukken.
    Knuffel.

• 13 Mei 2012 - 12:13

Marcel:

hoi moeders,

wij zijn weer thuis aangekomen, terug in alle luxe. We werden wel wat vreemd nagekeken dat we in onze korte broek liepen, maar goed de warmte zat er nog in.
    Wij vonden het een erg mooie ervaring, was best een pittig begin in de bergen.
    Toch wel bewondering gekregen voor al die senioren die eraan begonnen zijn. Bij jou loopt het prima, en je ziet het nog helemaal zitten, dus wij hebben er alle vertrouwen in.
    Hou je haaks en geniet er ook van.

Groetjes, Marcel, Renate, Loek en Niels

• 13 Mei 2012 - 13:44

Tiny Van Ml:

gefeliciteerd met moederdag goede reis verder,en geniet.

• 13 Mei 2012 - 13:48

Tiny Van Mil:

te druk met het reisverslag,stoppen,je geheugen is nog best,zegd een ,,oude,, wijze.