Wat een warm welkom! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Tineke Knaap - WaarBenJij.nu Wat een warm welkom! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Tineke Knaap - WaarBenJij.nu

Wat een warm welkom!

Door: TinekeSantiago

Blijf op de hoogte en volg Tineke

18 Juni 2012 | Nederland, Bleiswijk

Na nog twee leuke dagen in Porto te zijn geweest, vlogen Joop en ik op zondagmorgen om 6.50 naar Nederland.
Om 11.20 uur landde het vliegtuig op Eindhoven airport. Ik stuurde nog een sms-je naar de jongens dat we geland waren. Rugzak op de bagageband halen en naar de vliegtuighal.....
Kom ik door de deur en daar staan ze allemaal: Marcel en Renate met een groot spanbord met een grote gele schelp erop met de tekst: welkom thuis(o)ma!
Wat een te gekke verrassing. Loek en Niels met elk een grote opgestoken duim op een stok in de hand.
Robert en Laurien en zelfs Jan en Anneke met bloem en verrassing.
Dus kwamen de tranen weer! Wat een warm onthaal!
Dit had ik in mijn stoutste dromen niet verwacht.

Jan trakteerde ons allemaal en ik nam er een lekker gebakje bij. Voor de jongens was er in de speelhoek genoeg leuks te beleven. Een auto met Micky Mouse, een raket en nog zowat.
Na nog een rondje en een uurtje daar met elkaar gezeten te hebben, toch de thuisreis aanvaard.
Bij thuiskomst werd ik nogmaals verrast: slingers, mooie bloemen en een beker voor de beste wandelaar.
En al kaarten , die met de post waren gekomen.
's-avonds kwamen Frans en Joke nog een uurtje en om acht uur kwamen Ed en Maria Noa terugbrengen. Daar was ik ook weer reuzeblij mee. Maar Noa had zich geen beter logeeradres kunnen wensen dan bij hen.
Voetbal gekeken: Nederland-Portugal. Resultaat bekend.
En toen zat het er echt op. Joop weer terug naar het Haagsche en ik voor het eerst weer alleen in mijn eigenste bed, na bijna zes weken.

Om nooit meer te vergeten dit alles!!!

(Robert, jij was er ook echt bij, maar jij maakte de foto's)

  • 23 Juni 2012 - 08:15

    Greta:

    van mij krijg je ook zo'n duim

  • 24 Juni 2012 - 19:08

    Anneke W:

    hoi tineke, wat een leuk en warm onthaal van de kinderen en kleinkinders en zus en zwager, maar je heb het ook verdient, dat is inderdaad een hele leuke verrassende thuiskomst.
    dan gaat het gewone leventje gewoon weer door, ik wens je veel plezier toe, met het maken van je verslagen van je mooie reis, en als je al die foto s weer ziet, komen al de herinneringen ook weer naar boven, tineke groetjes van mij

  • 25 Juni 2012 - 04:56

    Tiny Van Mil:

    Lieve Tineke,wat een mooi einde,en mooie blije foto,s.
    En nu al weer een wèèk in het ,,gareel,,.
    We gaan straks veel horen,alleen weet ik niet meer
    of we nu de 4 de uitgenodigd zijn ,of de 7 de.
    Anders vraag ik het wel aan broer Henk.
    Tot dan,en laat het gebeuren !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Moeder van 2 zonen en schoonkinderen en oma van 6 kleinkinderen, waarvan 1 kleinDochter! In 2012 de Camino Francès gelopen; 2015 Porto naar Santiago en 2018 Santiago aan het Wad van Hasselt (Ov in Ned) naar St. Jacobiparochie in Friesland. In 2021, coronatijd, de Walk of Wisdom gelopen in het Land van Maas en Waal.

Actief sinds 13 Maart 2012
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 53640

Voorgaande reizen:

23 Mei 2023 - 14 Juni 2023

Camino Porto-Santiago kustroute 2023 en Espiritual

15 Juli 2018 - 25 Juli 2018

Santiago aan het Wad juli2018

10 Augustus 2015 - 28 Augustus 2015

Porto-Santiago 2015

09 Mei 2012 - 16 Juni 2012

Op weg naar Santiago de Compostela.

Landen bezocht: