Santiago hier ben ik weer - Reisverslag uit Negreira, Spanje van Tineke Knaap - WaarBenJij.nu Santiago hier ben ik weer - Reisverslag uit Negreira, Spanje van Tineke Knaap - WaarBenJij.nu

Santiago hier ben ik weer

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

08 Juni 2023 | Spanje, Negreira

Foto’s van vandaag

Mijn Compostela, dat is een officieel document, heb ik niet opgehaald. De stempels in mijn Credencial zijn mijn verhaal.

Bij elkaar 300km gelopen……en ben ik ‘s avonds toch een moment emotioneel…..afscheid van Santiago.

Maar wat voel ik een dankbaarheid; dat ik wéér een camino mocht lopen. Dankbaar dat ik gezond ben en in vrijheid en vrede, op dit stuk van de aarde, deze tocht weer heb kunnen maken. Mooie ontmoetingen heb gehad.

En dankbaar dat ik met mijn nieuwe schoenen zo geweldig heb gelopen. [e-1f60e]

• 08 Juni 2023 - 20:32

Janny:

Bedankt Tineke voor al je prachtige verhalen en mooie foto’s.Het moet een geweldig gevoel geweest zijn voor jou om ,na zo’n inspannende ,afwisselende tocht Santiago te halen.

Wens je een goede reis weer naar huis.

• 11 Juni 2023 - 07:48

Thea:

Een late reactie, ( al vier dagen de handenvol aan onze kleindochters op de camping) [e-1f601][e-1f970]

Maar ik heb je gevolgd tot het einde hoor Tineke. Wat was het genieten om " samen" met jou terug in Santiago aan te komen. Wat heb je weer een prachtige reis fysiek en een spirituele reis naar binnen gemaakt. Dit te kunnen en mogen doen is zo bijzonder. Weer een prachtige herinnering vast gelegd in je hoofd en op foto's. Een uitdaging voor aquarel vast gelegd als een verstilde emotie? Land nu maar rustig in Bleiswijk. Langs de Rotte of waar dan ook. Ik heb net ontdekt dat Rockanje ook prachtig is. Buen Camino X

Tineke

Moeder van 2 zonen en schoonkinderen en oma van 6 kleinkinderen, waarvan 1 kleinDochter! In 2012 de Camino Francès gelopen; 2015 Porto naar Santiago en 2018 Santiago aan het Wad van Hasselt (Ov in Ned) naar St. Jacobiparochie in Friesland. In 2021, coronatijd, de Walk of Wisdom gelopen in het Land van Maas en Waal.

Actief sinds 13 Maart 2012