Adieu Casa Fernanda - Reisverslag uit Ponte do Lima, Portugal van Tineke Knaap - WaarBenJij.nu Adieu Casa Fernanda - Reisverslag uit Ponte do Lima, Portugal van Tineke Knaap - WaarBenJij.nu

Adieu Casa Fernanda

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

16 Augustus 2015 | Portugal, Ponte do Lima

Vanmorgen om 8 uur aan t ontbijt.
Iedereen vraagt aan elkaar: did you sleep Well ?nou ehhhh
Eigenlijk niet.
Het leek of er iemand in de slaapzaal de opdracht had gekregen om een bos te kappen... En dan niet met een
zaag; nee met een motormaaier. Brrrrr
Na t ontbijt op weg , bedenk ik na n halve kilometer dat ik geen stempel heb van Casa Fernanda; te-rug dus.
Neem dan ook gelijk een kop koffie en opnieuw op pad. Miezer, dus regenjack aan.
Loop continue door de middle of nowhere, kom af en toe
Toch een pelgrim tegen.
Zo ontmoet ik een Portugese broer en zus. Spreken
Goed Engels.
Hij doet voor de 11e maal de camino. Toen was ie 14, zijn zus voor de 4e maal. Hun ouders lopen al vooruit.

• 17 Augustus 2015 - 11:14

Ingrid En Ben:

Tineke,
    We genieten van je verhalen en foto's. Even een dipje hoort er misschien wel bij. Vooral de foto waarbij je met enkele mensen in een keuken staat vonden we leuk. Leek erg veel op de keuken van Joop.
    Hou vol en geniet ervan. We zijn jaloers.

• 17 Augustus 2015 - 11:52

Klaas En Renske:

Hai kanjer! (en dat meen ik ook echt!). Wat had je weer een indrukwekkend verhaal. Wat een emoties, maar zo begrijpelijk, de vermoeidheid slaat toe, slecht geslapen, zoveel indrukken, dan mis je toch ook je dierbaren! Ik hoop dat de zon vandaag schijnt en de vogels je toefluiten, het landschap overweldigend is en dat je je dan realiseert...ik doe het toch maar even, wie doet me dit na? Daarom vind ik je een kanjer en ben super trots op je!!!
    Een extra dikke knuffel!!

Tineke

Moeder van 2 zonen en schoonkinderen en oma van 6 kleinkinderen, waarvan 1 kleinDochter! In 2012 de Camino Francès gelopen; 2015 Porto naar Santiago en 2018 Santiago aan het Wad van Hasselt (Ov in Ned) naar St. Jacobiparochie in Friesland. In 2021, coronatijd, de Walk of Wisdom gelopen in het Land van Maas en Waal.

Actief sinds 13 Maart 2012